Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja vlečne-kljuke.si ter vlecne-kljuke.si (v nadaljevanju Vlečne kljuke).

Za direktno komunikacijo nas pokličite na telefonsko številko +386 (0) 41 404 265, vsak dan od ponedeljka do petka, od 8:00 do 18:00 ali nam pošljite e-pošto na naslov: info@vlecne-kljuke.si .

 

Tina Lah s.p. "DAR ZATE"

Savinjsko nabrežje 21

3313 Polzela

matična številka: 6715303000

davčna številka: SI11054476

(v nadaljnjem besedilu “ponudnik”)

 

Ponudnik Vlečne kljuke ne razlikuje med pojmoma kupec in potrošnik. Vsakega kupca šteje za končnega potrošnika, ki kupi blago za svojo individualno uporabo in kateremu gredo vse pravice skladno z zakonom, ki jih ureja varstvo potrošnikov.

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi kupci. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka fizična ali pravna oseba, ki je opravila nakup na podlagi povpraševanja preko spletne strani Vlečne kljuke, ne glede na to ali je šlo za kupca posameznika/potrošnika ali ne. Kupec preko Vlečne kljuke kupuje blago za individualno zasebno oz. nekomercialno uporabo.

Splošni pogoji poslovanja Vlečne kljuke so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom, Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Vlečne kljuke je spletna stran, ki jo upravlja Tina Lah s.p. "DAR ZATE", Savinjsko nabrežje 21, 3313 Polzela.

Ob registraciji v sistem Vlečne kljuke, obiskovalec skladno s temi splošnimi pogoji poslovanja pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter določi geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do oddaje povpraševanja. Registracija ni pogoj za oddajo povpraševanja.

Nakup na podlagi povpraševanja preko Vlečne kljuke se šteje za nakup opravljen na teritoriju Republike Slovenije in je s tem predmet slovenske zakonodaje. Slovenska notranja zakonodaja ima prednost pred evropsko zakonodajo.

Dostavo produktov, kupljenih na podlagi povpraševanja preko strani Vlečne kljuke, ponudnik preko svojih partnerjev zagotavlja na teritoriju Slovenije.

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem obisku spletne strani, in sicer z oddajo povpraševanja na spletni strani Vlečne kljuke.

Z oddajo povpraševanja kupec samodejno sprejme navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo pisne pogodbe, ki jo podpišeta kupec in ponudnik.

Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani. Na zahtevo jih kupec lahko prejme tudi po elektronski pošti ali s pisemsko pošto.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsaki oddaji povpraševanja. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Za posamezno povpraševanje veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje povpraševanja.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na Vlečne kljuke ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih tehničnih značilnosti prodajnih artiklov. Uporabljene informacije zagotovi proizvajalec, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih.

Ponudnik lahko navaja tudi povezave do člankov, ki se nanašajo na artikel ali direktno povezavo na spletno stran proizvajalca. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse ponujene artikle na spletni strani. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim artiklom, to ne vpliva na tehnične specifikacije samega artikla. Ponudnik na svoji spletni strani ne prodaja rabljenih artiklov.

Razpoložljivi artikli ustrezajo trenutno veljavnim evropskim in slovenskim standardom ter evropski in slovenski zakonodaji.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

S klikom na gumb "V košarico povpraševanj" kupec izjavlja:

Povpraševanje v Vlečne kljuke poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Po izdelkih se lahko povprašuje iz seznama izdelkov na spletnih straneh. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Cene posameznih izdelkov prejme kupec preko izstavljene ponudbe oz. predračuna ponudnika, veljavnost le teh dobavni in plačilni rok, pa je naveden na posameznih ponudbah.

Vse cene na prejetih ponudbah so jasno in nedvoumno navedene v evrih ter vsebujejo davek na dodano vrednost - DDV. Stroški dostave niso vključeni v ceno artikla.

Cene se neprestano spreminjajo. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij.

 

Plačila

Po povpraševanju vam pošljemo neobvezujočo ponudbo. Če se odločite za nakup poravnate prejeto ponudbo oz. predračun po navedenih plačilnih pogojih.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnane obveznosti ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko Tina Lah s.p., PE Trgovina in storitve, "DAR ZATE" ali Vlečne kljuke ali zlorablja pravico do vračila blaga.

 

Dostava in prevzem blaga

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku in skladno s pogoji in ceniki, ki jih določa partner za dostavo pošiljk Pošta Slovenije.

Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostava naročenih artiklov se izvaja pod pogoji Pošte Slovenije in krije stroške dostave do vstopa v stavbo. Morebitni drugačni dogovor oz. dostava, ki obsega tudi vnos blaga v stavbo ter druge v zvezi s tem povezane storitve, je predmet samostojnega dogovora med kupcem in Pošto Slovenije ter se plača po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Posamezni artikli, ki dosegajo ali presegajo določeno težo ali dimenzije, so lahko predmet posebnega režima glede načina in cen dostave.

Dostava pošiljk se izvaja pod pogoji Pošte Slovenije in bo pri kupcu predvidoma v 10 delovnih dneh. Za artikle, ki jih ponudnik zagotovi kupcu na podlagi povpraševanja, si ponudnik pridržuje daljši rok za dostavo pošiljke. Kupec lahko osebno prevzame blago v poslovalnici Tina Lah s.p., PE Trgovina in storitve, "DAR ZATE", Celjska cesta 7, 3310 Žalec, le po predhodnem telefonskem dogovoru s ponudnikom. Za vse informacije smo vam na voljo na telefonu 041/404-265 oz. na elektronskem naslovu: info@vlecne-kljuke.si .

Odpremljeni artikli so zapakirani po standardih, veljavnih na tem področju. Z uporabljenimi postopki in metodami pakiranja strmimo k optimiziranju pakiranja ob sočasnem zagotavljanju kvalitete.

 

Naslov za dostavo

Naročeni artikli so poslani na naslov, ki ga je kupec navedel na povpraševanju oz na naslov, ki ga kupec sporoči pred izdajo ponudbe. V primeru, da je naslov za dostavo različen od naslova za izdajo računa, mora kupec o tem pred odpremo obvestiti ponudnika. Naročeni artikli bodo poslani na naslov za dostavo.

 

Napaka v računu

V primeru, da pride do napake v izdanem računu in torej dostavljeni artikli količinsko ali kakovostno ne ustrezajo izdanemu računu, mora kupec obvestiti ponudnika po telefonu, elektronski ali pisemski pošti. Napaka mora biti sporočena nemudoma oz. najkasneje v naslednjem delovnem dnevu po prejemu pošiljke. Ponudnik ne bo upošteval kasnejših reklamacij in zanje ne bo prevzel nobene odgovornosti.

 

Vračilo blaga

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, na spletni strani Vlečne kljuke. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in sicer po predhodnem pregledu vrnjenega blaga, v kolikor bo vrnjeno po opisanih kriterijih in postopku. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če ponudnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema in pregleda vrnjenega blaga.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja:

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni, nepoškodovani embalaži ter v nespremenjeni količini. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

    1. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

    2. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;

    3. če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

    4. če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

 

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

 

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali ponudniku.

V primeru reklamacije pri Pošti Slovenije se paket odnese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. se ga sploh ne prevzame ampak takoj pri dostavljalcu izpolni reklamacijski zapisnik. Poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

 

Zasebnost in zaščita osebnih podatkov

Ponudnik se obvezuje, da bo vse osebne podatke in podatke uporabnika o njegovih nakupnih navadah uporabljal in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam razen izjemoma v primeru nagradnih iger in promocijskih iger, ki jih organizira v sodelovanju z dobavitelji. V takšnih primerih bo uporabnik obveščen o morebitnem posredovanju podatkov tretji osebi.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik bo osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja. Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene.

Uporabnik baze podatkov je podjetnik Tina Lah s.p. "DAR ZATE", in v njej zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb podjetnik Tina Lah s.p. "DAR ZATE" lahko sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju osebnih podatkov.

Uporabnikovi/kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam oz. se ne bodo uporabljali v nasprotju z njihovim namenom, razen v primeru, da se bo uporabnik/kupec izrecno in ustrezno strinjal z drugimi izrecno opredeljenimi nameni uporabe teh podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje ponudnik. Podatke lahko popravi v svojem uporabniškem profilu v Vlečne kljuke ali pa s pisnim zahtevkom ponudniku, kateremu mora predložiti dokazilo o svoji identiteti in naslovu. Ponudnik lahko od kupca za izvedbo naročila zahteva tudi dodatne dokumente, npr. dokazila o naslovu dobave, kopijo osebnega dokumenta ali osebni dokument na vpogled, ipd.

V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov na Vlečne kljuke je ponudnik dosegljiv na kontaktnih naslovih, ki so objavljeni na spletnih straneh ponudnika.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja otrokovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

Vlečne kljuke deluje po principu kataloške ponudbe, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost strani in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik podatkov ne uspe popraviti in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu Vlečne kljuke. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Vse cene in roki dobave so veljavni šele z izdajo ponudbe in njene veljavnosti.

Ob ponovni dobavljivosti artikla ponudnik ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz ponudbe, saj so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije ponujenih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije vseh artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico do tipkarskih napak.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Ponudnik je oproščen določil o dostavi v razmerah, na katere ponudnik ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile.

Ponudnik ne sprejema odgovornosti za napačno uporabo naročenih artiklov.

Izdelki, naročeni v Vlečne kljuke, so namenjeni individualni/nekomercialni rabi. V primeru, da je kupec pravna oseba ali pa če se izdelki ponudnika delno ali v celoti uporabljajo v poslovne namene, ponudnik ne odgovarja za kakršnekoli posledice v zvezi s posredno ali neposredno uporabo tega izdelka med delovnim procesom. Ponudnik odgovarja samo za ceno, ki je bila plačana za pridobljeno blago.

Spletne strani, ki so direktno ali indirektno povezane s spletno stranjo ponudnika Vlečne kljuke, niso pod nadzorom ponudnika in jih ta tudi ne ureja. Ponudnik zato ne nosi odgovornosti za informacije, ki se nahajajo na povezanih spletnih straneh. Povezave do spletnih strani tretjih strank so navedene samo iz praktičnih razlogov in ponudnik ne odgovarja za verodostojnost in zanesljivost informacij na teh straneh.

 

Avtorske pravice

Vsi članki, vodniki po nakupih in oglasi so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne strani, ki so namenjene skupnosti uporabnikov in ne odražajo stališč in mnenj ponudnika.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Pogoji in splošne določbe ter informacije o registraciji

Registracija:

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku.

Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke:

Z registracijo uporabnik soglaša s prejemanjem obvestil na navedeni elektronski naslov. V obvestilih bodo registrirani uporabniki obveščeni o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih aktualnih nagradnih igrah.

Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja;

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Celju.

Uporaba piškotkov - Cookie

Naša spletna stran uporablja neškodljive piškotke za hrambo podatkov na vašem računalniku. Piškotki morajo biti vklopljeni za čim bolj varno uporabo naše spletne strani. Pri uporabi piškotkov je komunikacija med vašim brskalnikom in našo spletno stranjo varnejša. Piškotki so nastavljeni, ko oddate povpraševanje, se prijavite ali uporabljate funkcije, ki so več kot samo klikanje na povezave. Prav tako uporabljamo anonimne piškotke, da lahko spremljamo statistiko in uporabniško izkušnjo naših obiskovalcev. Za boljšo kontrolo uporabe piškotkov lahko spremenite ustrezne nastavitve na vašem brskalniku.

 

Tina Lah s.p. "DAR ZATE"

Polzela, 10.04.2016

 

Vlečne kljuke Steinhof © 2019
Powered by OpenShop (based on OpenCart)